de így sikerült. :)

 

Most már ígérem, hogy sokkal, de sokkal szorgalmasabb leszek.

Nos, el kell, hogy meséljem, ma egy betyáros huszárvágással eldöntöttem, hogy ma! (a spontán ötletek szerintem a legjobbak) ismét belekezdek a 90 naposba.

Muszáj. Én egyre kerekebb vagyok (bár nem híztam, mégis úgy érzem. :()

Egy csomóan csinálják körülöttem, mármint pár embert biztosra tudok, aki egy ideje csinálja, és fogynak, csinosodnak.

Ma reggel így szóltam magamhoz: "Anyukám! Igaz nem akarsz ilyen trampli és pufók maradni? Ébresztő! Mindjárt itt a fürdőruci szezon!"

Na meg aztán mostanában nagyfiam is sokszor mondja, hogy kis duci anyuci... na, ezt nem gondoltam volna, hogy valaha is hallom tőle. :)

Átlag 52-54 kilós voltam...

Ma reggeli súlyom (jajjj!) 67.7 kg - szóval van mit leadnom!

1. nap - Fehérje

Nos, a tervem mára:

Reggeli

7 óra: kávé

9 óra: 2 narancs

Tízórai

11 óra: 1 körte

Ebéd:

2 óra: Sonkás tojás savanyú káposztával

Vacsi:

7 óra: 2 szelet sajt, 1 joghurt

 

Nem készültem rá, hogy pont ma kezdek el diétázni, úgyhogy a kínálat kicsit szegényes. Van itthon tojás, felvágottak, és sajt meg joghurt. Ebből kell valamit összehozni.

Na, már csak be kell tartanom! Remélem, hogy összejön. Ha lesz időm, este beszámolok. :)

Bízom benne, hogy be fogom tartani (már csináltam egyszer két hónapig, az eredmény -8 kg volt)... akkor is csak azért hagytam abba, mert a gyümölcs kikészítette a gyomromat.

De most jön a jó idő, és amúgy is, nem csak a téli "semmi" kínálat van gyümölcsből (jó, akkor is lehet kapni mindent, de méregdrágán és ráadásul íztelenek is a gyümölcsök, zöldségek). Jön a tavasz, a nyár és vele a sok finom zöldség, gyümölcs. Meg ki lehet  menni a napsütésbe játszani, kertészkedni. :)

Még lehet, hogy a biciklimet is előveszem. :)

Drukkoljatok, hogy el ne vesszen a kezdeti lendület! :)

Ja, és még valami! Mérlegelni csak hetente fogok. :) (nem idegesítem magam naponta :D)

 

Szerző: manna30  2009.04.02. 07:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mannadieta.blog.hu/api/trackback/id/tr151041158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása